7 دانلود
sevendownload
 
 

 

………………..دانلود آنتی ویروس Avira Antivirus

.

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
در این مطلب یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا را به شما معرفی می کنیم.

Avira AntiVir Personal Free Edition نام یه ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه های جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد

ضد ویروس آویرا

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- مراقبت دائمی از سیستم
– توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
– جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
– دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
– توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
– دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
– توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
– قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
و …

نکته:

۱- این نسخه بر روی هر دو سیستم عامل ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی نصب می شود و نسخه مجزا برای هر کدام ندارد.

۲- برای آپدیت آفلاین این برنامه نیز همانند Premium Security Suite می‌توانید فایل بروزرسانی را که به صورت یک فایل فشرده (ZIP) می‌باشد، مستقیما از سایت Avira دریافت نمایید، لینک دانلود این فایل در صفحه‌ی دانلود قرار دارد.

طریقه‌ی بروزرسانی آفلاین:

در منوی Update برنامه روی Manual update کلیک کنید و فایل دانلودشده را باز کنید.


سایت ۶۶ دانلود لینک دانلود این ضد ویروس قدرتمند را از سایت شرکت سازنده در اختیار شما قرار میدهد تا هر زمان که این آنتی ویروس را دانلود میکنید آخرین نسخه ی آن باشد.

در صورت مشکل در دانلود این نرم افزار در قسمت نظرات همین پست اعلام فرمایید.

دانلود با حجم ۴۷٫۵mb در زمان نگارش این پست

تم RED برای ویندوز 7 دانلود

تم RED برای ویندوز 7 منبع : www.avira.com

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 12:47 :: توسط : محمدعلی

 

Panda Cloud Antivirusیکی از نیازهای عمده کاربران کامپیوترها داشت یک آنتی ویروس قدرتمند جهت مقابله با ویروسهای مختلف است که از انواع راههای ورودی چون شبکه، فلش مموری ها، اینترنت و … وارد سیستم کاربران میشوند و با انجام اعمال مخرب موجب وارد آمدن خسارت به سیستم میگردند.اگر دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان میگردید تا دیگر مشکل ریجستری آن را نداشته باشید و در عین حال از یک آنتی ویروس قدرتمند که دیتابیس بروزی داشته باشد استفاده کنید ما به شما نرم افزارضد ویروس جدید شرکت امنیتی پاندا رو توصیه میکنیم که یکی از شرکتهای پیشرو در امور امنیتی رایانه هاست و معمولا در امر شناسایی ویروسهای جدید و ارائه وصله های امنیتی جهت مقابله با آنها در زمره برترین شرکتها قرار دارد.نرم افزاری که جدیدا این شرکت ارائه داده است کاملا رایگان بوده و به ساده ترین شکل ممکن نصب گردیده و شروع به فعالیت میکند

Panda Cloud Antivirus 1.4

ویژگی های نرم افزار Panda Cloud Antivirus:
- کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت و ریجستر نمودن
- دارای دیتابیس قدرتمند جهت مقابله با عنوان ویروس ها
- نصب و راه اندازی بسیار آسان
- و…

تم RED برای ویندوز 7 دانلود

تم RED برای ویندوز 7پسورد :www.vivadl.com

 

تم RED برای ویندوز 7 منبع : WWW.VIVADL.COM


ارسال شده در تاریخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 23:21 :: توسط : محمدعلی

 

برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  ۲ این بازی  آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب و دریافت نمایید.

تم RED برای ویندوز 7 دانلود

تم RED برای ویندوز 7پسورد :www.vivadl.com

 

تم RED برای ویندوز 7 منبع : WWW.VIVADL.COM


ارسال شده در تاریخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 22:34 :: توسط : محمدعلی

 

تم RED برای ویندوز 7

از زمانی که حتی اولین نسخه از ویندوز ۷ ارائه شده است کاربران زیادی آن را دریافت و اقدام به نصب آن نموده اند. ویندوزی که به اعتقاد بسیاری می تواند محبوبیت از دست رفته مایکروسافت را بازگرداند. در میان کاربرانی هم هستند که از زمان ارائه این ویندوز عاشق آن شده و از آن استفاده می کنند و شاید همکاری گسترده مایکروسافت و DELL را شنیده باشید که با هدف های انسان دوستانه و برای کمک به مریضان لاعلاج اقدام به ارائه محصولاتی مشترک نموده اند. سخت افزار محصولی از DELL و سیستم عامل هم که ویندوز ویستا است محصولی از مایکروسافت و طرحی متفاوت و زیبا با نام Red Products که زیبایی فوق العاده ای به این محصولات می دهد.
امروز به صورت اتفاقی با پوسته Red Products برای ویندوز ۷ مواجه شدم . به همین دلیل این پوسته را برای دوستداران این ویندوز فوق العاده برای دریافت قرار می دهیم . هیچ گونه تنظیم خاصی وجود ندارد. تنها کافیست فایل های موجود در فایل دریافت شده را در محل C:WindowsResources کپی نمایید و سپس می توانید از Screen Saver ، پس زمینه های زیبا و با کیفیت و چند کجت زیبا و در نهایت پوسته ای دیدنی لذت ببرید

تم RED برای ویندوز 7دانلود

تم RED برای ویندوز 7 حجم : ۴ مگابایت

تم RED برای ویندوز 7 پسورد : www.ir4u.ir

تم RED برای ویندوز 7 منبع : www.ir4u.ir


ارسال شده در تاریخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 22:21 :: توسط : محمدعلی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
دانلود7 در خدمت شماست
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 7 دانلود و آدرس sevendownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 24952
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content



منبع کدهای جاوا ی وبلاگ

<-PollName->

<-PollItems->

.